Kesinikle okuyun :D

Başlatan Qupido, 17 Şubat 2021, 13:28:01

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

17 Şubat 2021, 13:28:01 Son düzenlenme: 17 Şubat 2021, 15:54:16 KeReM @
KESİNİKLE OKUYUN
YAZANINDA ELİNE SAĞLIK ÇOK EĞLENDİM OKURKEN
AMA Bİ O KADARDA HAKLILIK PAYI VAR  :D

aslan gibi çıksınlar ortaya bu ufolar gizli işler yapmasınlar abi
bizde bu yollardan geçtik :D :D :D


nedenlerini bilemiyoruz, sormak lazım kendilerine. gelmeleri problem değil de bence gelişlerinin sonuçları kıllandırıcı meseledir. madem ki geldiklerini kabul ettik, o zaman sonuçlarıyla ilgilenelim biraz.

şimdi bunlar dünyamıza geliyorlar da ne oluyor? uzaylıdır gelir kardeşim. sen olsan gelmez misin? altında şahane ufo var. basıyosun gaza -mı artık her neyse- o gezegen senin, o uydu benim gez dur. hele de dünya gibi cıvcıvlı bir ortam bulmuşsun, daha ne. hemmen acil inmek lazım. in tabi, bok var...

sen yapmışsın altına ufoyu, uygarlık desen tavana vurmuş. iniyorsun madem gezegene, ne diye saklı gizli işler çeviriyorsun. çıksana ortama aslanlar gibi, versene mesajını: "biz de bu yollardan geçtik, ama şimdi nefis uygarlığımız var, açlık kıtlık, enerji sorunumuz yok. sizin bu sorunları aşmanız için şu şu aletler lazım, işte planları" desene. hayır anlamıyorum, o kadar yolu gelmişsin. bizle muhabbete girmeyeceksen, iki bilgi kırıntısı paylaşmayacaksan neden geldin kardeşim? rahat mı battı!..

uzaylıdır, vardır bir bildiği diyorum ama inceden de bozuluyorum. öyle ya, sen bilmem nereden bu gezegene geliyorsan acayip bir teknoloji yapmışsındır kendine. birazını paylaşsan ölür müsün?! biz de o teknolojinin nimetlerinden azıcık yararlansak. ışınlanmadır, füzyondur, robotiktir, artık ne olursa. ama yok! illa gizli gizli gidip gelecek, sinsi gibi saklanacak, uzaktan bizi gözetleyecek. bak bak, bok var. yahu kardeşim, paylaşmak denen bir şey var. paylaştıkça büyür her şey, sevgi büyür, saygı büyür. paylaştıkça çıkar karanlıklar aydınlığa... bu mesajım sana uzaylı kardeş... bak hiç dinliyor mu!

sen o ufonun içinde taa bilmem nereden geliyorsun. ufo dediğin küçücük bir araç. canın sıkılmıyor mu onun içinde? dünyaya iniyorsun da neden şöyle çıkıp bir selam vermiyorsun. görgüsüz! yemeyiz biz seni korkma. bizde insan evladıyız, kucak açarız sana. severiz, sayarız, uzaylıdır diyip dışlamayız. bilmediklerimizi sorarız. sen de anladığımız kadar anlatırsın, hoş beş olur, muhabbet olur. ne olur yani şöyle bir yer çekimini aşmanın manyetik kurallarından bahsetsen, genetiktir, termodinamiktir anlatsan. kötüye kullanırız diye mi korkuyon?

arkadaşım, saklanıyorsun da ne oluyor? bak her yer ufo fotoğrafı dolu, gizlisi saklısı kalmamış, zaten sobelemişiz seni. artık sana yakışanı ortaya çıkmaktır, şöyle gemiyi birleşmiş milletlerin park yerine çekip "selam dünyalı, ben dostum" demektir. çok mu klişe oldu? o zaman başka şey söylersin, misal; "evrenden size sevgi getirdim" falan dersin, zaten newage kültürümüz buna müsait. yıllardır bir kontak, bir sinyal bekliyoruz. artık gizlenme, yakışıyor mu koskoca uzaylıya...

sen adam olsan zaten öyle gizli işler çevirmezdin. delikanlı gibi, efendi gibi çıkar paylaşırdın o bilgileri. sakla bakalım bildiklerini kendine, sakla... nereye kadar saklıyacan. nasıl olsa biz de bir gün o teknolojileri keşfedip sizin gezegene geliriz. bak bakalım o zaman biz de sana selam verir miyiz... o zaman sen de bizi anlarsın; "tüh lan ayıp etmişiz adamlara" dersin.

bu kadar laftan sonra hala çıkmazsan ortaya, ağır konuşacam, uzaydan adam çıkmaz diyecem, en sonunda o olacak...

teknolojimizde sıçrama yaptırma isteği olabilir. ayrıca atalarının geçmişte yaptığı yolculukları anmak için de geliyor olabilirler. yeniden güney kutbuna yürüyerek ulaşmak ya da everest'e defalarca tırmanmak gibi.

ufo goruntulerine inanan birisiyseniz soyle bir tur atmaktir.
sen git onca isik yolu mesafeden dunyaya gel, soyle iki uc isik yak sondur havani bas daha sonra
tarlalara fantastik şeqiller çizmek de bu nedenler arasındadır.

ne olacak, deniz, güneş ,hava,kumdur. adam ne yapacak mars ta öyle kızıl kızıl. siz olsanız hangisine giderdiniz. dünyada her şey komplo değildir.

meraktan geliyor olabilirler. ha tabii ki, kanaatimce gelmiyor olsalar da, başka gezegenlerde yaşayan akıllı canlıların dünyamızı ziyaret ettiği varsayımı üzerinden çıkarılan yorumumdur bu...

şimdi birader bu dizilere de danışmanlık yapan abd'li bir prof elemanın lafıydı sanırım, "uzaylılara göre biz karıncayız..." karıncayı da geçtim o kadar sert davranmayayım gelişmemiz de olsa türümüze... daha yumuşak bir örnekle izah edeyim; insanoğlu belgeselcisini, araştırmacısını, bilim adamını yolluyor ormana "de yavrum get goriliylen şempanzesiylen komple bir incele gel" diye. ademoğlu gidiyor inceliyor, bakıyor, çekiyor geliyor. nedir bunun sebebi? merak, doğayı-dünyayı tanımak, insanoğlunun bilgi birikimini arttırmak vs vs. pekala başka bir gezegende yaşayan canlılar da bize benzer bir gözle bakıyor, inceliyor, gözlemliyor olabilirler. zira eğer dünyayı ziyaret eden başka gezegenden bir medeniyet varsa zaten bu ziyareti gerçekleştirebiliyor olmalarından aramızdaki teknolojik gelişmişlik farkının, bugün bizimle tekerleği yeni bulan homo sapiens arasındaki farktan çok da bir farkı yok. sen daha şöyle elini kolunu sallaya sallaya aya gidemiyorsun. mars'a robot gönderince havalara uçuyorsun. adam ışık hızını katlaya katlaya geliyor galaksiler ötesinden.

geliyorlar mı, bak onu bilemeyeceğim. sanırım gelmiyorlardır. aslında geliyor da olabilirler lan. ya sıkıntı şu; esasında başka gezegenlerden akıllı canlıların dünyayı ziyaret etmiş/ediyor oluşu doğaüstü bir durum değil. fakat bu uzaylı-ufo vs konular, atıyorum sana "vampirler, ufolar, hayaletler ve kendi kendine biten yemekler" gibi programların içinde, sanki doğaüstü bir konseptmiş gibi tırto tipler tarafından ele alınıyor. böyle olunca da insanlarda sanki hayaletle, neredeyse sonsuz sayıda yıldız sistemi ve gezegen içeren bir evrende başka bir akıllı yaşamın daha gelişmesi aynı şekilde akla mantığa aykırıymış gibi bir algı oluşuyor.


bence bu konudaki en büyük eksiklik başka gezegenlerde akıllı yaşam, bunlar dünyayı tarihte veya günümüzde ziyaret etmiş midir/etmekte midir gibi soruların history channel'da bolca gördüğümüz garip saçlı, hafif kaçık araştırmacı titrli komplo teorisyeni tiplere bırakılmış olmasıdır. akademinin griftliği gerçek bilim adamlarını dışlanma korkusuyla bu tip konular üzerine daha derinlemesine ve bilimsel çalışma yapmaktan alıkoymaktadır. ha yapanlar yok mu? var tabii. elin adamı seti diye bir olaya da girmiş devlet destekli. yine de ben ne zaman yerli yabancı konuyla ilgili yayın görsem southpark'ın ilgili bölümünde olduğu gibi "ilk öncülerle kızılderililerin yediği yemekte uzaylıların olmadığını gösteren hiçbir kanıt yok" varsayımından bizim evdeki tesisat sorununu bile uzaylılara bağlayan tiplerle karşılaşıyorum amk.

(YAZAN:08.04.2014 18:24 ~ 18:26 witchking)

[ALINTI'DIR]

Hatırlıyorum bu yazıyı daha önceden de çok gülmüştüm 😂 adam neyin kafasını yaşadıysa artık.

Kazanmak kirlidir kaybedelim insan kalırız... /gazapizm

Gece derya okumuş bir bakayım dedim ne paylaşmışım başladım yine gülmeye :D
burada paylaşmasam olmaz :D

Gördüm valla gülünmeyecek gibi değil ki  :D

Kazanmak kirlidir kaybedelim insan kalırız... /gazapizm

Kayıt olursan daha iyi olmaz mı? :)

Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Eğer kayıtlı değilsen aşağıdaki kayıt ol butonuna tıkla, eğer kayıtlı isen yukarıdaki menüden giriş yap butonuna tıkla.

Kayıt Ol